brak możliwości wydrukowania wprowadzonych Pit-ów

mariolas
Posty: 1
Rejestracja: 26 sty 2013, o 20:52

brak możliwości wydrukowania wprowadzonych Pit-ów

Post autor: mariolas »

Zainstalowałam dziś Pity 2012 w wersji 1.4.4.1 i w żaden sposób nie mogę wydrukować utworzonej deklaracji. Ani na drukarkę ani do PDF.
Klikam na ikonkę "drukarka" i nic sie nie dzieje. Wcześniej, kilka dni temu wypełniłam Pit dla córki i bez problemu go wydrukowałam. Dziś, po aktualizacji nie mogę wydrukować ani Pit-a swojego, ani Pit-a wczesniej wprowadzinego. Nie mogę też żadnego z tych dokumentów wysłać dp PDF.
Uruchomiałam po instalacji ponownie komputer, ale nic sę nie zmieniło.
Sprawdziłam zapisane w ubiegłuym roku Pity w programie PIT-y 2011 i bez problemu drukuję Pity utworzone w tamtej wersji pragramu.
Czy to błąd przy aktualizacji? Co mogę jeszcze zrobić? Proszę o pomoc!

M.K.
Posty: 4014
Rejestracja: 9 gru 2009, o 10:53

Re: brak możliwości wydrukowania wprowadzonych Pit-ów

Post autor: M.K. »

Trudno wymyśleć przyczynę. Może moduł wydruku uszkodził się na dysku w Pani komputerze? Proszę pobrać jeszcze raz pełny instalator i zainstalować.

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 460
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: brak możliwości wydrukowania wprowadzonych Pit-ów

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Na jakim systemie operacyjnym Windows Pani pracuje?

Proponuje sprawdzić czy w katalogu programu, domyślnie
C:\Program Files\PITy\PITy2012NG\
znajduje się plik FormIPSModule.dll

Zablokowany